יום רביעי, 9 בינואר 2013

השוואת מחירי בתי מלון, ביקורות והמלצות ב-לימסול, קפריסין

לימסול, קפריסין

לימסול

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 78 מלונות בלימסול, קפריסין עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 4 מתוך 4

Hotel Asteria Beach

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את Limassol Municipal Park, אמאת'וס וLimassol Castle. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מבחר פעילויות ויעדים תיירותיים, בין השאר המוזיאון הארכיאולוגי של מחוז לימסול במרחק של 10 דקות נסיעה.


Ariadne Hotel

המלון הפופולרי ממוקם ברחוב מרכזי ופופולרי והוא במרחק 10 דקות הליכה אל המוזיאון הארכיאולוגי של מחוז לימסול. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר לימסול.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Dasoudi Beach ופחות מעשר דקות נסיעה אל Limassol Municipal Park. יש מגוון של ברים ובתי קפה במרחק הליכה.


Aquamarina Hotel Limassol

139 Spyrou Araouzous Street, לימסול, קפריסין

המלון הפופולרי ממוקם ברחוב מרכזי ופופולרי והוא במרחק 10 דקות הליכה אל המוזיאון הארכיאולוגי של מחוז לימסול. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר לימסול.

המלון נמצא במרחק קצר ממרכזי קניות, בידור, בתי קפה ומסעדות. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Limassol Castle וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Dasoudi Beach.



View Larger Map

מלונות בלימסול, מלונות בקפריסין, הזמנת מלון בלימסול, בתי מלון בלימסול, דילים למלונות בלימסול, השוואת מחירים למלונות בלימסול, השוואת מלונות בלימסול, הנחות למלונות בלימסול, מלונות זולים בלימסול, השוואת בתי מלון בלימסול, נופש בלימסול, נופש בקפריסין,

לימסול: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Limassol_4.htm
קפריסין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Cyprus.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה